28 Aralık 2012 Cuma

Çanak Kebap Katmer

Antep yöresel lezzetlerini yemek için Antep'e gitmeye gerek kalmadan Acıbadem caddesi üzerindeki Çanak'a gidebilirsiniz. Çanak, İstanbul'un en iyi kebabçıları arasında adı geçen bir yer. Yöresel lezzetler sevenler için çok ideal bir restaurant. Geniş menüsü ile damak tadınıza uygun yemeği bulabilirsiniz.
Bu postu hazırlamak için iki sefer Çanak'a gitmem gerekti çünkü porsiyonları çok büyük olduğundan dolayı yemekten sonra meşhur katmerlerini yiyemedik ilk gidişimizde. 

Gelelim biz ne yedik? 

İlk gittiğimiz de iskender ve karışık pide yedik. Karışık pide biraz ilginçti, yarısı kuşbaşılı yarısı kaşarlı. Daha önce karışık pidenin yarısı başka yarısı başka olduğunu görmemiştim. İskender gerçekten çok lezzetliydi tadı damağımda kaldı.




Son gittiğimiz de ise Çanak'ın meşhur katmerini yedik.Fakat 3 kişi bir Katmeri bitiremedik. Bize ağır geldiği için bitiremedik. Katmerin yanındaki meyveler ve çay ikramlarıydı. 

İlk defa Çanak'a gittiğim de katmeri tatlılar arasında görünce şaşırmıştım. Anneannemin yaptığı katmer ekmek gibi birşeydi, tatlıyla alakası yoktu diye düşündüm. Ama Antepte katmer yufka arasına antep fıstığı koyularak bol tereyağlı bir tatlı olarak yapılırmış. Tadı güzeldi ama çok ağır geldi bana. 



Fiyatlar
İskender: 19,5 tl
Karışık Pide: 14,5 tl
Katmer: 13,5 tl

Adres:
Acıbadem cad. No:115  Acıbadem

TEL: 0216 325 22 34

8 yorum:

Unknown dedi ki...

acaip kebap düşkünüyüm

fotoğraflar ve anlatımına içim gitti valla :)))

en kısa zamanda çanak kebap a uğramalıyım...

http://jassmeenmode.blogspot.com/

PINKY FASHION dedi ki...

bende maraşa gittin sanmıştım, İstambulda böyle bir yer olması sevindirici :))

Unknown dedi ki...

@Jassmeen Mode gidersen yorumlarını bekliyorum. (:

@Pinky Fashion evet kesinlikle çok şanslıyız İstanbullular olarak.

Teşekkür ederim yorumlarınız için (:

Unknown dedi ki...

@Jassmeen Mode gidersen yorumlarını bekliyorum. (:

@Pinky Fashion evet kesinlikle çok şanslıyız İstanbullular olarak.

Teşekkür ederim yorumlarınız için (:

Unknown dedi ki...

Bloguna bayıdım!!! Yazıların çok akıcı, okunması kolay! Yemekler ise iştah açıcı :)))

Unknown dedi ki...

Aylin Ekşi, çok teşekkür ederim (: çok mutlu ettin beni (:

Unknown dedi ki...

Aynı tatları bilmemiz çok güzel :)) Nedense ben burayı pek sevemedim. Bir kaç kere gittim ancak ortamına ısınamadım bir daha da denemedim :)

Unknown dedi ki...

curcunam, kesinlikle çok şaşırdım aynı tadları bilmemize sanırım yakın çevredeyiz dediğin gibi (:
ortamı yöresel bir restaurant havasında bence.