21 Şubat 2013 Perşembe

By Retro

Vintage giyim denilince akla gelen yer By Retro. Her ne kadar vintage giyim yurtdışında ki kadar ülkemizde yaygın olmasa da vintage tutkunları çok iyi bilirler by Retro'yu. İstanbul'un en büyük ikinci el ve vintage giyim mağazasıymış By Retro. Ben de bunu duyar duymaz fotoğraf çekimi için harika olur diye düşündüm. Orada vakit geçirmek o kıyafetlerin,gözlüklerin, çantaların ve maskelerin arasında inanılmaz keyifliydi. İlk girdiğimizde nereye bakacağımı şaşırdım. Her köşe beni çağırıyordu, her tarafta incelenecek başka bir ayrıntı saklıydı. Neyse ben harika zaman geçirdim ve bir çanta aldım. Beğendiklerim arasından karar vermek çok zor oldu. Ayrıca gözlük almamak için kendimi zor tuttum çünkü ilgimi çeken gözlük sayısı bir hayli fazlaydı. Kıyafetler de güzeldi ama elimi neye atsam bana büyük geldiği için kıyafetlere bakmakla yetindim.

If you talk about vintage, by Retro come to mind. By Retro is the most biggest vintage and second-hand store in İstanbul. I haven't gone to by Retro and haven't known there untill last week. When I heard by Retro, I decided to go there for taking photos. I had amazing times in there. I looked clothes, bags, sun glasses and interesting masks. I bought a bag and wanted to buy a sunglasses but I couldn't choose one of them. Clothes are also pretty but their sizes' are big for me.  










9 yorum:

Unknown dedi ki...

taksimdeki galiba ben böyle yerlere gittiğimde bi tuhaf oluyorum :))) gariptir..

http://jassmeenmode.blogspot.com/

MHR STYLE dedi ki...

Retro cennetiymiş ama adres yokk-

Unknown dedi ki...

Jassmeen Mode, evet taksimde ki. neden tuhaf oluyorsun acaba (:

MHR STYLE, haklısın adresi unutmuşum. kusura bakmayın. istiklal caddesinde tünele doğru giderken suriye pasajı var onun içerisinde.

teşekkürler yorumlar için (:

Rainbow Gatherer dedi ki...

selam =)
blogun cok hoş suan yeni kesfettim.
bende yıllardır biliyorum burayı, hatta avrupanın en buyuk 2. el magazası deniliyor by retro için. türkiye'de 2. ele rağbet yok, tarihi ve geçmişi pek sevme,iyor çoğu kişi belki ondandır. ben cok severim ama özellikle vintage :) bloguma bekliyorum =)

Sixth Tractate dedi ki...

Cute pictures! Lovely blog you have here. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

sixthtractate.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel bir post olmuş biran evvel gitmek isityorum fiyatlar hakkında biraz bilgi alabiilr miyim? bu arada blogunu takipteyim benimkinede beklerim :) http://theblondethings.blogspot.com/

ANDYSTYLE dedi ki...

Pretty pics ;))

Unknown dedi ki...

o zaman etkinligimze bekliyoruz =)) BLogger ikinci eli =)https://www.facebook.com/events/450185568390704/?fref=ts

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Çok şeker bloğun var.
Takibe aldım ama daha sık yazmalısın :)

www.deniztamturk.com