20 Şubat 2013 Çarşamba

Grand Bazaar, Kapalı Çarşı

Kapalı Çarşı, İstanbul'a gelen yerli ve yabancı turistlerin gezi rotalarının olmazsa olmazıdır. Genellikle geleneksel ürünler satıldığı için Kapalı Çarşı'ya gitme ihtiyacı hissetmezdim. Ama Kapalı Çarşının çok renkli bir dokusu var ve bu doku beni oraya çağırdı, fotoğraf çekmem için. Güzel kareler yakaladığımı düşünüyorum. Umarım beğenirsin. 

If you come to Istanbul, you must go to Grand Bazaar because every tourist go to Grand Bazaar. There are some store which sells traditional stuff so I don't often go to Grand Bazaar because I don't need to any traditional thing. Last week, I went to Grand Bazaar for taking photos because Grand Bazaar is a colourful place. And I took some photos, I hope you'll like them. 















3 yorum:

Melislicious dedi ki...

okadar İstanbul'a geldşm ama bi gidip gezmedim şurayı kendime çok kızıyorum:))))
çok hoş kareler yakalamışsın, hele o yüzüklere bayıldım cnm!
sevgiler

Unknown dedi ki...

çook ayrı bir havası var kapalı çarşının :)

fotoğrafların yine çok güzel.. ençok 4. fotoğrafı beğendim..

http://jassmeenmode.blogspot.com/

akdeniz dedi ki...

istanbulda en sevdiğim yer..
http://zoomlabakalim.blogspot.com/