18 Şubat 2013 Pazartesi

Cats

Kedileri çocukluğumdan beri çok severim. Bulduğum yavru kedileri eve getirip beslemek isterdim. Annem tabi ki bu durumdan hiç memnun olmazdı. Neyse benim kedi sevgim bitmedi hala gördüğüm yerde kedileri sevmeye çalışırım ve fotoğraflarını çekerim. 

I like cats. I used to find some little cat and bring them home to feed them. Of course, my mom didn't want to feed them. Whatever, when I see a cat, I want to love it and take its photos.








Beyaz olan ise benim kedim, Çilek. Kendisi dişi bir van kedisi. Ve onu çok özledim. 

The white one is my cat. She is a van cat ( swimming cat). Also, I miss her so much. 

1 yorum:

Unknown dedi ki...

oyyy yerim onları ben. Benmde pamuk adında bir kedim var daha doğrusu oğlum onu çok seviyorum.

http://esmerbarbie.blogspot.com
izleyici kısmına tıklarsan sevnrm :)