26 Aralık 2012 Çarşamba

Posedon, Küçük Mutluluklar Dükkanı

Beni en çok mutlu eden şeylerden biridir, hediye almak ve vermek. Hatta bazen gönlüm o kadar geniş olur ki her sevdiğime ayrı ayrı hediye almak isterim, anneme, babama, kardeşine, yakın arkadaşlarıma, sevgilime falan. Liste uzar da gider. Dahası, özel olsun anısı olsun, hep saklasın, bir köşede dursun hep beni hatırlatsın isterim. İşte böyle özel hediyeler bulmak biraz zahmet ister, her yerde olmaz. Aslında bazen küçük klasik veya sıradan birşeyin bile hediye olunca anlamı büyük olur. Bu kadar zahmete gerek kalmaz belki ama işte gönül bu, hep en güzelini istiyor. (:
Neyse, bugün İstiklal'e gittiğim de Atlas Pasajına uğradım ve orda harika bir dükkan keşfettim. Sevdiklerinize özel hediyeler bulabileceğiniz tarzda bir dükkan. O dükkan daha önce burda var mıydı diye kendime sordum. Daha önce hiç dikkat etmemiştim. Atlas Pasaj'ının hemen girişinde gözüne çapan rengarenk bir dükkan.












































































Çok sevimliler değil mi (:


























Atlı karınca bence çok özel bir hediye. Eski türk filmlerinde ki luna park sahneleri aklıma geliyor bunları gördükçe. (:



















































Bu uçağı çok sevdim, bir sempatik geldi bana.


























Küçük bir kitap ayracı bile mutlu etmek için yeter. (:



















































Büyümeyen çocuklara göre ne dersiniz?


Küpelikleri de çok sevdim, alıcaktım ama taşımaya üşendim. :(


Mızıkalar da çok ilgimi çekti. Sanırım kardeşime alıcağım Ankara'ya giderken. 

Sevdiklerinizi mutlu edebilecek illa ki birşeyler bulursunuz bu küçük dükkkanda. Yolunuz bu yakınlara düşerse, uygun fiyata özel hediyeler alabilirsiniz. 
Herkese mutlu bol hediyeli günler (:

6 yorum:

Unknown dedi ki...

gerçekten çok güzel şeyler var...

fotoğraflarla da çok güzel yansıtmışsın...

yolum düştüğünde mutlaka uğrayacağım...

http://jassmeenmode.blogspot.com/

Trendydolap dedi ki...

burası gerçekten çok eğlenceli bir dükkan, sen de çok güzel fotoğraflamışsın :)

iyi seneler dilerim...

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim (:

mutlu yıllar (:

Unknown dedi ki...

evet kesinlikle çok eğlenceli

teşekkür ederim (:

mutlu yıllar (:

Unknown dedi ki...

Bu dükkana bende bayıldım! En kısa zamanda gitmek istiyorum!!! :)

Unknown dedi ki...

Aylin Ekşi, evet çok sevimli bir yer gitmelisin (: teşekkürler yorumun için