10 Kasım 2012 Cumartesi

İstanbul'da Sonbahar


İstanbul'da sonbahar teomanın şarkısında ki kadar romantik midir?
Bugün şakır şakır yağan yağmurun altında koşuşturup, taksi ararken o romantik havayı hissetmedim. İstanbul'da yağmur demek trafik demek, sırıl sıklam ıslanmak, taksi arayıpta bulamamak demek. Ben güzel bir yanını bulamıyorum. 


Şemsiyeler uçuşur, eve gelmeden parçalanır. Ne kadar kaliteli alırsam alıyım hala sağlam şemsiyem yok. Çöp kutularının etrafı parçalanmış şemsiyelerle dolu olur. Alt yapıya hiç girmiyorum, kötü diye düşünüyordum ama Ankarayı gördükten sonra istanbul çok daha iyiymiş dedim. 


























Teoman'ın şarkısı evet çok güzel ama İstanbul'da sonbaharı sevmiyorum. Bana Teoman bile sevdiremedi. Yağmur'a şarkı yazanlar çoktur. Yağmur hem romantik duyguları hem de hüznü, ayrılığı çağrıştırır. Fakat Göksel öyle bir şarkı söylemiş ki dinlemelisiniz. Eve gelip, kurulandıktan sonra dinlerseniz yüzünüzde hafif bir tebessüm oluşabilir. (:


Hiç yorum yok: