9 Kasım 2012 Cuma

Sonbaharda Dondurma Yenir Mi?

Eğer siz de benim gibi dondurma yemek için mevsim ayırt etmeyenlerdenseniz size bir önerim olacak; Efendiler Dondurma. Acıbademden her geçtiğimde görüyordum ama bir türlü deneme fırsatım olmamıştı. Nereye gitsem ne yapsam da bloga yazsam diye düşünürken karşıma çıktı. Hemen içeri girip bir külah dondurma alarak denedim.



İyi ki denemişim, ben tadından gayet memnum kaldım. Antep fıstıklı, balbadem ve muzluyu tercih ettim. Harikaydı, enfesti. Mutlaka yolunuz düşerse bir külah alıp denemelisiniz. Porsiyonları küçük ilk başta gözünüz doymayabilir fakat tadı o kadar yoğun ve uzun süre damagınız da kaldığından böylesi daha iyi. 

Mekanın iç dizaynı gayet sade, güzel. Benim çok hoşuma gitti. İçerde ve dışarda oturma imkanı var. Dondurmanın yanında çeşitli sütlü tatlılar, waffle, baklava, tulumba ve sahlep gibi alternatifleri de bulunuyor. Yaz kış mevsim farketmeksizin gelinip dondurma yenebilir. Kışın Efendiler Dondurmada mutlaka sahlep içilmeli bence.


Sonbahar olduğundan dolayı öyle çok çeşit yoktu. Yani çok çeşit yoktu diyorum ama yine en az bir 8-10 çeşit vardı. Böyle güzel dondurmacılarda yazın yaklaşık 15 çeşit dondurma olur ve hangisini seçeceğinizi bilmezsiniz ya işte ona göre çok çeşit yoktu.  

Fiyatlarına gelecek olursak 1 top 1.25tl yani 4 top 5tl. Yok ben kilo ile alıp eve götürceğim, evde cümbür cemaat yiyelim diyecek olursanız 1 kg 20tl. Bence verdiğiniz parayı sonuna kadar hakediyor. Hazır dondurmalara para vermek yerine iki-üç top Efendiler Dondurma hem daha sağlıklı hem daha leziz. 
Acıbadem caddesi üzerinde iki tane şubesi var. Size hangisi yakın ise ona gidip havalar daha fazla soğumadan bir külah dondurma yemenizi tavsiye ederim.

Efendiler Dondurma hakkında yazılmış güzel bir yazı daha var onu da inceleyebilirsiniz.



Hiç yorum yok: